• ul. św. Kingi 1
    43-155 Bieruń
    +48 32 226 91 00
  • Godziny pracy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00
    Wtorek - Czwartek: 7:30 - 15:30
    Piątek: 7:30 - 14:00
Strona główna/Portal Oświatowy/Załatwianie spraw/Placówki niepubliczne - zmiana we wpisie

Placówki niepubliczne - zmiana we wpisie

Zgłoszenie zmian do wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Starostę Bieruńsko-Lędzińskiego

Podstawa prawna
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 1082) - art. 168 ust. 13

Wymagane dokumenty
  • Zgłoszenie zmian do wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Starostę Bieruńsko-Lędzińskiego
Formularze do pobrania
  • Zgłoszenie zmian do wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Starostę Bieruńsko-Lędzińskiego
Opłaty

brak

Termin załatwienia sprawy

W ciągu 30 dni.   

Tryb odwoławczy

Od decyzji służy odwołanie do Śląskiego Kuratora Oświaty, za pośrednictwem Starosty Bieruńsko-Lędzińskiego w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Edukacji Starostwa Powiatowego w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, pok. 219, tel. +48 32 226 91 66/67

Godziny pracy
  • poniedziałek: 7:30-17:00
  • wtorek-czwartek: 7:30-15:30
  • piątek: 7:30-14:00
Uwagi

Zmiany w danych zawartych w zgłoszeniu, powstałe po dokonaniu wpisu do ewidencji osoba prowadząca szkołę/placówkę jest zobowiązana zgłosić organowi rejestrującemu w ciągu 14 dni od ich powstania.

 

Kategoria: Placówki niepubliczne - zmiana we wpisie [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
docx 2022-02-01 Zmiany we wpisie do ewidencji szkół i placówek.docx
ilość pobrań: 21
Zmiany we wpisie do ewidencji szkół i placówek.docx 17.53KB -
do góry