Placówki niepubliczne - zmiana we wpisie
Zgłoszenie zmian do wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Starostę Bieruńsko-Lędzińskiego
Podstawa prawna
-
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j.: Dz.U. z 2023 r., poz. 900) - art. 168 ust. 13
Wymagane dokumenty
- Zgłoszenie zmian do wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Starostę Bieruńsko-Lędzińskiego
Formularze do pobrania
- Zgłoszenie zmian do wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Starostę Bieruńsko-Lędzińskiego
Opłaty
brak
Termin załatwienia sprawy
W ciągu 30 dni.
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy odwołanie do Śląskiego Kuratora Oświaty, za pośrednictwem Starosty Bieruńsko-Lędzińskiego w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Edukacji Starostwa Powiatowego w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, pok. 219, tel. +48 32 226 91 66/67
Godziny pracy
- poniedziałek: 7:30-17:00
- wtorek-czwartek: 7:30-15:30
- piątek: 7:30-14:00
Uwagi
Zmiany w danych zawartych w zgłoszeniu, powstałe po dokonaniu wpisu do ewidencji osoba prowadząca szkołę/placówkę jest zobowiązana zgłosić organowi rejestrującemu w ciągu 14 dni od ich powstania.
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
docx | 2022-02-01 |
Zmiany we wpisie do ewidencji szkół i placówek.docx
ilość pobrań: 42
|
Zmiany we wpisie do ewidencji szkół i placówek.docx 17.53KB | - |