• ul. św. Kingi 1
    43-155 Bieruń
    +48 32 226 91 00
  • Godziny pracy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00
    Wtorek - Czwartek: 7:30 - 15:30
    Piątek: 7:30 - 14:00

Azbest

Zarząd Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego ogłasza nabór wniosków na usunięcie i unieszkodliwienie w 2021 r. odpadów zawierających azbest, zeskładowanych na posesji zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego.

Jeżeli jesteś Właścicielem/Zarządcą nieruchomości na której są zeskładowane odpady zawierające azbest możesz ubiegać się o bezpłatny odbiór tych odpadów.

Zasady odbioru i unieszkodliwiania zeskładowanych odpadów zawierających azbest z nieruchomości będących własnością osób fizycznych” zwane dalej „Zasady odbioru …” zostały uchwalone przez Zarząd Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego uchwałą Nr 51/15 z dnia 26 stycznia 2015 r. zmienioną uchwałą Nr375/20 z dnia 13 marca 2020 r.

Bezpłatny odbiór zeskładowanych odpadów zawierających azbest przysługuje osobom fizycznym mającym tytuł prawny do nieruchomości zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego.

Warunki bezpłatnego odbioru azbestu

  • złożenie wniosku
  • spełnienie wymogów formalnych określonych w „Zasady odbioru …”.

 

Celem złożenia wniosku należy:

  • pobrać i wypełnić wniosek oraz te oświadczenia które odpowiadają Państwa sytuacji:
  1. wniosek dla osób fizycznych
  2. oświadczenie osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą
  3. oświadczenie osoby fizycznej będącej przedsiębiorcą
  4. oświadczenie wynikające z §3 pkt.1 „Zasady odbioru …”
  5. oświadczenie wynikające z §3 pkt. 2 „Zasady odbioru …”

 

  • zapoznać się z dokumentami dołączonymi do wniosku:
  1. „Zasady odbioru …”
  2. klauzula informacyjna - RODO

Informacje ogólne

Dokumenty, o których mowa powyżej, można pobrać również w Starostwie Powiatowym w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, parter - Stanowisko Obsługi Klienta Wydział Środowiska i Rolnictwa.

Wnioski przyjmowane będą w Starostwie Powiatowym w Bieruniu w terminie od 1 lutego do 30 kwietnia 2021 r.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad odbioru zeskładowanych odpadów zawierających azbest jak też składania wniosków można uzyskać w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, parter - Stanowisko Obsługi Klienta Wydział Środowiska i Rolnictwa oraz pod nr telefonu (32) 226 91 64 lub (32) 226 91 61 w godzinach pracy urzędu.

 

Kategoria: Powiązane pliki [7]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
doc 2021-01-26 klauzula informacyjna RODO
ilość pobrań: 80
klauzula informacyjna RODO 29KB -
docx 2021-01-26 zasady odbioru i unieszkodliwiania odpadów zawierajacych azbest
ilość pobrań: 179
zasady odbioru i unieszkodliwiania odpadów zawierajacych azbest 20.54KB -
doc 2021-01-26 wniosek na odbiór azbestu
ilość pobrań: 221
wniosek na odbiór azbestu 61KB -
doc 2021-01-26 1.1. oświadczenie osoby fizycznej będącej przedsiebiorcą
ilość pobrań: 81
1.1. oświadczenie osoby fizycznej będącej przedsiebiorcą 33.5KB -
doc 2021-01-26 1.2. oświadczenie osoby fizycznej nie będącej przedsiebiorcą
ilość pobrań: 110
1.2. oświadczenie osoby fizycznej nie będącej przedsiebiorcą 31.5KB -
doc 2021-01-26 2. 1. oświadczenie o demontażu przed 28.11.1998 r.
ilość pobrań: 119
2. 1. oświadczenie o demontażu przed 28.11.1998 r. 30.5KB -
doc 2021-01-26 2.2. oświadczenie o niewykorzystanym azbeście
ilość pobrań: 93
2.2. oświadczenie o niewykorzystanym azbeście 30.5KB -
do góry